Tuesday 31 May 2011

diperbodohkan...

Salam... aku rasa agak terasa namun ini semua salah aku sendiri... salah nya kerana kita ni berniat nak memulihkan hubungan  seseorang... malah nak kawan kita tue bahagia tapi tak sangka dalam kita nak mencuba perbaiki , kita pula di perbodohkan... alangkah perit nya hati ini.... aku pendam dan dapat diluahkan di sini sahaja..

aku harap mereka bahagia... aku bukan nak pon dengan lelaki tue.. aku anggap kawan je.. mungkin lelaki tue menerima perempuan itu sebab cinta nya di tolak oleh perempuan lain... maaf berkata begini tapi sebab bagaikan diperbodohkan membuat kan aku mula meluat dengan kerenah orang sebegini...

pengajaran buat aku,... jangan mudah nak baik dengan orang sekiranya orang itu tidak diketahui perangai nya...

aku xmungkin maafkan semua ni..... selagi hati ni sakit... nasib la... no forgiveness ! titik da muktamad !



No comments: