Tuesday 26 July 2011

bertemu dgn die

Salam.. aku dah bertemu dengan orang yang tinggalkan aku. urmm. die tak nak kami putus kawan dan aku pon tak nak putus kawan dengan die. Allah jek tahu hati kami macam mane.. yes aku cintakan die tapi aku rela die bersame orang lain. aku nak tengok die hepi dengan gurl laen. aku tak mampu buat die hepi. cinta tak semesti nye memiliki kan??? bile die ade prob die cari aku. nak tahu sebab ape?? sebab takde sape da jadi peneman die. awek??? lau die gaduh konfem2 la die cri aku... pernah skali uh aku buat bodoh je sbb die sndri ade prob dgn awek die.. die punye mintak maaf nak ngadu kat aku..

awek baru die ni kire ok laa.. memang mule2 gaduh jgak.. serius aku rase sesak nafas sgt... haiyaa.. macam aku lak berkapel.. pi alhamdulilah ok at last. aku doa sangat aku jumpe seseorang yang leh wat aku leka dlm dunia aku tanpa sedih2 mcm ni agi.. bile die dah hepi t takde la aku sedih g.

mase aku jumpe die, memang macam2 dugaan hadir pi kami redahkan jugak :) alhamdulilah ok je.. aku berikan die roti buatan aku. hehhe.. hope die xde lapar la waktu tue.. 

aku sayang die sangat beb.. ha??? ade korang kisah?? hahaha.. xkisah xpe la... ni aku luahkan je k..aku cintakan die dan sayangkan die hingga hujung nyawa aku.. dan aku berdoa die hepi. 

so.. now aku nak cari hala tujua hidup aku.. die sudah ade yang punyee.. hope yang baru ni mampu jage diee... aku nak stdy lek lok.. aku nak hepi kan family aku lak... dan aku nak tumpu untuk life aku :)

ni diee... rindu arrr kat ko beb.. kepada awek nye.. hahaa.. aku pinjam kejap budak ni.. member baik aku sampai mati.. doa aku semoga korang hepi... dan aku nk die hepi.. serius sgt2.. die miliki hati aku pi xde rezeki nk bersme.. lagi pon aku bukan budak yg baik.. tak sesuai langsung dgn die.. 

hani n azmir kawan baik sampai mati ! 

3 comments:

suhaina laui. said...

sedey gak citer gni... doa tu satu senjata yg amat hebat amalkan selalu ;)

Shafiq said...

sabarlah ek.. redha dan sabar. Insyaallah akan ada yang lebih baik untuk awak. :-)

grawwrbabe. said...

thanx sume... xpe.... mungkin ni antara dugaan yg perlu saya lalui... sye redha dgn ketentuan Allah..