Monday 11 July 2011

Genting nya Hati

Salam guys.. 2 hari ni aku nangis. someone dats understanding it.. azmir.. urmm. entah la.. aku tak tahu ape silap aku beb.. maybe ni ujian Allah. ari yang lepas aku sangat2 rindu kan die tapi bile die bagi jawapan yang menghambarkan ni. hati aku sudah tawar da..nak sambung ke tak nak??? setahun aku bagi peluang tapi tetap gak die sia2kan pluang yang aku beri.. aku cuba sabar tapi die tak nampak keikhlasan ni.. bila orang dah macam ni dengan kita.. nak watpe jadi penyabar kan?? nak watpe nak kenang2 ag kan?? 

nasib la ade azmir.. (most beloved person) die ni pon baru pas kecewa pi die ade macam aktiviti maybe... he just need get busy jee.. not like me.. bile duduk sorang2 konfem nangis... sepupu aku.. puas dah pujuk aku.. plus azmir skali dengar aku nangis.. due2 naik stuck dah.. haha.. mereka setia dengan aku time tue.. macam mane tak sayang dengan diorang.. time aku sedih begini, hanye mereka je yang ade... aku cari member2 lain. sume nye pergi jauh.. ade yang tak mo angkat telefon.. maklum la.. dah bahagiaa.. time susah cari aku.. time susah luahkan kat aku.. pi bile aku perlukan mereka untuk mendengar sahaja.. tue pon xleh.. yupp.. maybe busy... but when u r in my place.. u will feel it.. 

aku tengok video kawan baik aku.. die wat ntuk ex die.. serius aku nangis lepas tonton video tue.. die lambat sangat.. nape laaa.. haih.. susah la... pi video uh memang mengamit saat2 manis gak tue.. aku baru jek nak buat ntuk aku dan Lan pi bile Lan wat mcm ni.. semua nye musnah !!!

mane perasaan die ek??? nak balas dendam ke? dpt pe??? aku sakit hati?? maybe laa... pi insyallah aku akan bangkit balik beb.. waktu ni je la aku akan menangis sebab di sia2 kan pi soon.. aku akan jadi keras hati unuk jantan yang macam ni... ntuk lelaki kat luar uh.. tolong la... poligami tue boleh tapi realiti manusia tak boleh membahagikan perasaan dengan adil.. korang mungkin ase bia la kan.. pi ingat la.. ko silap sikit... rentap hati pompuan sikit,.. Allah bayar cash !!! sebab dah tanggun jawab da kan?? 

bagi girl lak.. jangan la mudah nak OPEN sangat.. korang nye kehormatan tue takde ganti..sekali bagi dah xde ganti dah.. nak bagi bila time halal je la... memang syok bercinta tapi tanpa korang sedar.. korang dah lupa Allah.. lupa Nabi kita .... lupa family... jadi terabai sebab cinta... belajar lah baik2.. 

urmm.. Azmir, Adibah.. Kak Wirdayuni, Kak Ayu bagi semangat positif kat aku... aku bersyukur kerana Allah hadirkan mereka ntuk menemani aku... sayang mereka sangat. Plus... Eya.. Ain.. Feyra (die dengar aku nangis tersedu2.. ), Niza.. Sham (most understanding sebab die memang sayang aku ) mereka semangat aku :)



2 comments:

Eyya Lessica said...

:( sedehh laa kaka . LAN TUH CIBAI!

grawwrbabe. said...

memang... smpai ati die sia2 kan akak... akak penat la .. i want my life back :)