Thursday 21 July 2011

sekolah dan mereka

Salam semuaaaaaaa... hari ini aku dan Nazira telah pergi ke sekolah aku untuk mendapatkan sijil Stpm kami. langsung kami ke sana, kami pun terus ke bilik guru kesayangan kami iaitu EN. Khir Kassim. waaa... cikgu ni kan memang non-stop bagi kami semangat.. plus si nazira dapat bidang penulisan artistik.. waah ! lagi lah membanggakan guru2 sekolah aku tue :)

Macam aku, bidang aku memang sesuai sangat la dengan diri aku sebab aku nye hobi menghadap laptop. Dah masuk belajar nanti memang aku bergarit dari tempat duduk tue la. hahahahaha.. tapi aku takut satu benda.. MATEMATIK !!! oh my... aku seyes dah lupa memacam formula.. aku ingat kena beli buku2 math lame ni... tak pon buku2 spm dlu2 aku angkut je laa.. hahahaah.. penakut nak mati aku ni..

ok2..lepas bincang2 dengan cikgu aku tue, Huzaifah pon masuk gak join berbincang.. hehehhe... die sempat lagi buat lawak..haiyaaa.. haha..aku pon lupa dah ape kami bincang tapi kan.. hahaha.. cikgu sempat bagi tahu yang die ade bace blog aku ni.. hehhehe.. oh2 !!! ;p

ok pas dah balik dari sekolah, member PNB aku bagi tahu yang die dah sampai Sepang.. Terbaik !!!!! memang aku terus je la siap2 nak gi jumpa die.. aku ajak akak aku sekali.. hehehhee. die je sudi bawa aku ke mane2.. aku xde lese agi..lau ade memang aku sendiri bawak kete tue ke rumah member aku tue.. hehehe..
member yang aku sempat jumpe ialah si Nana, Dida, Ehsan dan Fariza.. hehehe.. diorang ni tak rapat sangat dengan aku mase kat skool dlu tapi bila dah out dari skool, memang time tue pulak aku boleh rapat nak mati..    especiallu si NANA.. !!! auww.. i love her so much.. die paling penyabar dan never2 stop listen to what im gonna say.. hehehhehehehee. i love her giler2 !!!

:)

No comments: