Friday 15 July 2011

Penantian yg tak sia2 :)

Salam... alhamduliah bersyukur ke hadrat Ilahi.... akhirnya aku dapat jugak masuk ke universiti dan plus.. Universiti impian aku serta keluarga ku iaitu UITM !!! memang aku tak dapat kursus yang aku nak tapi kira masuk jugak dengan diri aku iaitu kursus SAINS PENGURUSAN SISTEM MAKLUMAT.. hahah.. memandangkan aku gila menghadap laptop so soon aku takkan berganjak dari pandang laptop la ye.. hehe

aku ucapkan terima kasih lah kepada keluarga dan rakan2 yang BAIK dengan aku tidak kira di kala aku susah atau senang.. but mostly time susah lah sebab ramai tak nak kawan dengan aku bila aku susah pi hanye waktu senang.. hanye yang berhati nurani baik sahaja sudi dekat dengan aku. i love u all...

waa.. aku jauh dengan kawan baik dan we all together akan belajar sungguh2 demi masa depan kami semua :)

No comments: