Wednesday 13 July 2011

Abah request.

Salam.fuhhhh... brhabuk blog ni aku tak update sangat dah. Sejak aku jadi bisu seribu bahasa ni, diri aku terkunci sangat nak update blog... tapi !!!!! kepelikan berlaku jua hari ni. Sebab ape??? abah tercinta aku request aku update blog hari ini.. hahaha.. actually die macam perli aw tapi aku buatkan jugak sebab die asyik tengok aku sedang leka menyiapkan kisah hidup aku. erk.. kisah hidup?? well... aku tengah siapkan novel aku sendiri. hanye beberapa orang sahaja yang aku bagi baca sebab penulisan aku tidak baik seperti penulis2 yang popular di luar sana.

hari ni, akak aku masak lauk pacheri Nenas dan goreng ikan keli berempah dalam perut nye. erk.. lupo la name betul die. hehhee.ok2.. get serious hani... no joke... urmm.. memang aku malas nak buat sekali tadi tapi sebab akak kate tue pon ilmu, so aku pun mule berlembut hati. 

memang mule2 uh aku macam lambat bertindak tapi bile study balik resepi2 nye yang patut dibuat, akhirnya aku mampu membantu akak aku jugak :) sekurang2 nya aku tahu macam mane nak masak nanti.. heheheh

keputusan UPU nak keluar nanti.. gementar pon ade jugak ni.. urmmm.. tapi aku macam tiada semangat... i dont know why. .. 

and by da way.. aku nak ucapkan terima kasih kepada Qq sebab sudi mencoretkan kisah aku dalam penulisan cerpen nya. die memang rajin buat cerpen. sebab semangat die, aku rasa nak buat cerita aku dan alhamdulilah semua nya berjalan agak lancar cuma kan, bila aku nak ingat memori lame tue agak payah dan ade babak2 yang mampu menitiskan air mata aku. maklum la,..kehidupan kita ni kan penuh pancar roba... benda sebegitulah yang banyak mengajar kita dalam kehidupan. :)

aku ade buat video gak aw.. hahaha.. kelakar je rase nye.. baru belajar.... hope aku boleh buat video yang best2 memandangkan aku suke kumpul gambar2.. hehehe :)
ok la.. dats all. aku mempunyai mood yang amat terhad sekarang.. i dont know why also.. only Allah knows bout it :)

No comments: