Monday 18 July 2011

Merasai suasana Uniersiti :)

Salam.. hehe. hari ni aku mahu tersenyum lebarrr (walaupun dalam hati penuh dengan rasa keseraman nak masuk belajar semula ) setelah kawan baik aku iaitu Peng membawa aku ke sekitar UKM... die ajak aku sebab aku ni free dan aku bakal memasuki universiti.. hehehe. dengan penuh semangat nya aku bangun awal... dan bersiap cantik2.. hehehe. tapi takde la cantik sangat sebenar nye.. muke pon dah nampak tua dah ni... pi bersyukur lah jugak sebab tiada cacat cela nye.. (Thank YOu Allah !)..ti.. 

pergi ke sana memang dipandu sendiri oleh Peng.. Peng memang cekap membawa kereta dan aku rasa memang best naik kereta yang dipandu oleh Peng... hehehhe... die pon sebenar nya nak hantar laporan kerja die kerana sebelum ni die ade praktikal di Sekolah Kebangsaan Salak.. (sekolah aku mase dulu2)..then memang excellent pada penglihatan aku.. hehhe... memang kemas je hasil kerja nya !

selepas pergi ke pejabat UKM.. aku ke kolej2 kawan2 peng.. serius weyh.. kengkawan Peng memang ok ! walaupun baru kenal tapi aku dah boleh get long la... diorag tak lokek nak share tentang Universiti,tentang fakulti dan aktiviti2 di sana... aku memang senyap je sebab nak tahu jugak serba sedikit tentang universiti ni..sememang nya sikit2 mereka ade memuji budak2 tingkatan enam.. hahhahahahaah.. aku rasa kembang la jugak. heheh.. maybe dari segi tekanan kami belajar dan segi jangka waktu kam untuk mendapatkan result yg terbaik la kot..

macam mane pon aku bersyukur sangat sebab rakan aku ni tidak kedekut nak membawa aku ke sana.. memang aku dah lame tengok UKM tue dari jauh je setiap kali nak ke Kajang.. hehehe.. kira bonus la ni :)

aku takde gambar2 la yang nak ditunjukkan di mana kami berada di sana.. pi ... ini sajalah yang dapat aku share... kami sempat ke Alamanda... dan... dat time memang tak ramai orang.. kira nya kami pon mudah nak ke mana2 la.. hehee :)

dats all from me.. HAnie.. 

1 comment:

Nurul Aqilah said...

cute blog akak..hehe..follow me back wokey??http://bicarahatiqasehsuchi.blogspot.com