Thursday 14 July 2011

Kenangan lama.

Salam... teeeeeeeeeet
"salam hani. ko ade nombor mursyidah lagi x?"
oh.. Mursyidah.. lame dah kawan aku si P-kah bertanye tentang Mursyidah tapi baru sekarang aku "tersedar" dari khayalan aku. 
urmm.. aku mencari2 barang yang aku kongsikan bersama Mursyidah dulu. the only is Name Tag. Mursyidah berikan aku NameTag die kepada aku sebab die tak nak aku sedih kalau die dah takde kat sekolah dulu.
p-kah pon sedih.P-kah paling sayangkan Mursyidah. i could see dat. 
dulu die suke sakat Mursyidah. i still remember dear. 
bila Mursyidah terasa hati, ko cari aku dan ko suruh aku pujuk Mursyidah kan?? ingat tak?? 
mase tue kan... aku sayang sangat dengan sahabat2 aku. Namun sifat cemburu aku membuatkan aku mengkhianati kawan2. maafkan aku. aku cume tak mahu berpisah waktu tue. aku sedar bahawa aku bukan kawan yang baik. selfish. kini aku rasa agak sedih dan aku berdoa korang semua bahagia sahaja di sana :)
serius i still remember all of u.
they are P-KAH, E'EN,MURSYIDAH, SAI, ATIK DAN ZAI. 
Geng Slumber's Setan yang Rock !
aku rasa aku agak raguet waktu tue. 
tak feminine langsung.
bila kenal Benjo dan Azmir sahaja aku jadi macam perempuan.. hahahaha
but i think Azmir sikit2 macam ko la P-kah.. hahaha.. 
aku dah tak rapat dengan ko macam dulu but Allah berikan aku peneman yang sedikit2 macam ko iaitu Si Azmir.. 
uhuhuhuhuh... bermakna sungguh hubungan persahabatan ni kan....
aku akan mengingati hubungan sahabat kita sampai bila2. 
For azmir.. i always pray that u will happy in ur life even there are many hard test to u :)
i love u azmir.. peneman yang serupa P-kah.. 

No comments: