Thursday 29 March 2012

3 tahun

Assalamualaikum

3 tahun. Aku tak tahu siapa aku dalam 3 tahun tue. Adakah hani yang masa tingkatan 5 atau pun orang lain. 3 tahun tue, ramai yang pergi dalam hidup aku. Kebanyakannya orang yang paling aku sayang yang pergi. Paling aku sedih Baba aku pergi. Lepas ni kepada siapa mahu aku adukan. Aku nak mengadu kat adik beradik, diorang punye hati tue lagi lah aku dapat rasakan kesedihan mereka. Aku paling sedih tengok along. Waa.. kesian along aku..

Aku ada jatuh hati kat seorang manusia ni 3 tahun yang lepas. Buat teman yang dah tahu tue, ni je yang diorang akan kata>> Bosan!<<< hehehe. Manusia tue orang yang paling faham aku tapi aku pelik, die gak la paling memecah dan meretakkan perasaan aku sebab harapan yang die kurniakan pada aku. Harapan ntuk aku menjadi kan kekasih. Kalau die buat aku kawan baik yang sebetul nya baik, aku terima sangat weyh tapi, biarkan aku terkapai2. Nak kata kawan, die tak sanggup nak mengaku aku kawan baik. Kekasih lagi lah kan. Macam mengharapkan bulan jatuh kat riba aku ni ha. Kalau nak jadi player betul2 la kan. Jangan la sengal sangat. Tapi it's ok. Aku belajar banyak benda sepanjang aku kenal dia. Dia bahagia da sekarang sebab dapat ramai girl nakmelekat kat dengan harapan nak hidup semati. Hambek la ko semua dengan mamat ni. 

Aku ucapkan terima kasih kat dia sebab banyak beri aku pengetahuan tentang xsetia, curang, dan memberi harapan palsu. Hanya meniti  di bibir je tapi di hati kosong. Aku tabik dengan ko saudara sebab ko bijak mengatur langkah. Tapi ingat, langkah ko boleh terjelepuk lau ko rasa semuanya OK. Insyallah, Allah akan send ganjaran yang terbaik buat ko. 

Aku masih ingat lagi, ko pernah kata, ko akan teringat aku bila tengok gambar aku. Hurm.. tue sume palsu je aku rasa. TIPU !!!!!! Bawak perangai tue sampai mati weyh ! bia ko rasa indah time kat sana nant lah k. 

Aku banyak kali biar. Aku mengaku aku kontrol sebab aku tak nak ko main2 tapi tak berubah jugak. Hambek kebebasan tue. Nikmatinya selagi takde api yang mendekati. 

Terima kasih sebab sudi bagi harapan palsu kat aku. Aku hargainya. Kesan parut ni pon ko da kasi toreh da. Berdarah je ni. Tak boleh nak kering. Aku tak tahu sampai bila tapi insyallah, Allah ade. Allah pasti boleh bagi ubat tahan sakit kat aku. Aku hanya fikir satu je, ko HAMBA Allah yang turut lemah. Tapi malang, ilmu yang ada ko dapat serap habis. Malang ! ko nak sangat kebahagiaan tue pergi kan. Insyallah. Takkan ade bahagia. Sebab tue je doa ko kan. BOsan hidup macam ni kan? 

Akhir sekali, aku pun kena sedar aku bukan baik. Aku tahu aku sendiri berdosa kat ko gak kan. Aku bukan gadis yang ko idam2 kan. Aku pon tahu, aku banyak buat ko rimas sampai dah nak naik pressure heart ko. Moga aku takkan ingat ko lagi. Thanx bagi aku ilmu yang tak ternilai harga nya. ^_^ I love u till dead ! i love da way u lie dan cheat ! 

No comments: