Wednesday 14 December 2011

terima kasih sekali lagi :)

Salam.. T_T
       Air mata aku mengalir lagi. Tak dapat bayangkan hidup ni tanpa orang yang tersayang. Tambah lak ada ayat yang macam ni keluar dari mulut orang yang aku sayang :

X da sape nak c0uple dgn kau kan..that y lah kau c0uple dgn india..jemir p0wn x nak..

     Point ko nak tegur aku tapi ko terlajak cakap macam ni kan. Please ingat, TERLAJAK PERAHU BOLEH DIUNDUR, TERLAJAK KATA BADAN BINASA.. pandai2 fikir ok. Aku dah terasa dan takkan lupekan ayat ko yang ni. Bahagian mulut longkang aku boleh terima lagi sebab mulut aku memang macam ni. tapi ayat yang ni aku tak boleh terima. KO dah cukup buat aku tak sayang ko dah. kbai.

Kalau orang yang tak suke aku tue mesti bersorak baca ayat tue kan tapi bagi aku, aku bersyukur sebab manusia yang cakap ni dah tunjuk diri die sebenar dan aku redha je orang nak kata pasal aku. Aku nak couple dengan orang Nigeria sekali pon, ape ko tahu kan.. Memang lah kalau ikutkan hati nak dapat pasangan yang sempurna.. nak yang perfect dari segi sikap, rupa dan sebagainya tapi sedar tak diri kita ni baik sangat ke??? Aku bukan baik mana jadi dah kalau tue jodoh aku, terima je la kan. Bukan berdosa pon.. "Berserah je  ayat ko ni kan?" .. hahaa.. kalau tak berserah habis ko tak redha la dengan qada dan qadar???
Jemir?? erm.. semarah2 aku pon dekat lelaki ni, aku tetap sayang die. Ko nak kate ape pon, cakap la. Mulut ko kan. Bagi aku, kalau takde jodoh dengan Jemir pon, kami tetap sahabat sampai bila2. Amin.. :)

Aku mempunyai banyak kesilapan dan moga aku berpeluang memperbaiki silap aku. Bagi insan yang tak suka dengan aku, it's ok.. aku tak paksa korang suka aku.. yang pasti maafkan aku jika aku ni pernah buat hidup korang semak dan kalau tak maafkan.. Dats no komen..

Pada kawan baik aku Feyra Khamsah.. Allah je tahu ape yang ko marahkan kat aku.. Allah tahu isi hati ko. Aku bukan manusia biase yang mampu penuhi kehendak ko sedangkan aku jugak ade tanggungjawab nak diuruskan waktu tue..

P/s : dalam kita gembira, jangan dilupakan Allah. Ni dugaan aku yang bermakna Allah mahu menguji aku kerana sayangkan aku. Bersyukur kerana Allah masih sayangkan aku. Walaupun terdapat insan tak suka dengan aku tapi alhamdulilah, masih ade yang mahu terima aku lagi sebagai rakan mereka. Dan, Una , NAziera dan Jemir orang yang paling kuat bersama dengan aku. Sahabat berkelahi aku. Aku sayang korang sampai bila2 :)




No comments: