Friday 9 December 2011

busy2..

Assalamualaikum to muslims and hye to readers... Alhamdulilah aku berpeluang bernafas lagi hari ni.. indah saja hari ni.. terima kasih Allah kerana memberi aku hari yang agak baik... bersyukur sgt kerana aku mampu bangunkan semangat diri ku sendiri setelah mengalami beberapa dugaan mu Ya Allah.. terima kasih lagi sekali..

Ok.. nothing to say.. cuma aku cukup2 berterima kasih kepada ahli keluarga tercinta dan sahabat2 yang tak putus-putus ucapkan takziah dan memberi aku semangat dalam aku bersedih sendirian... aku agak down sebelum ni seperti mana kamu sudah bacakan tue.. jadi sape2 yang ade tak puas hati tue... ikot korang laa... aku tak kuat mana.. aku perlu bimbingan jugak... dan aku harap dimaafkan dek sikap aku yang tidak baik ni...serba kekurangan..

dan nak tahu tak?? ade kawan aku yang sorang ni name die Waras.. name real die aku lupe tapi awal name nye ialah Nik... die ni kan kire baru kenal jugak pi special thing about him is friendly.. die xlokek dengan senyuman dan baik sangat2. Berebut2 orang nak kawan dengan die kat kampus aku ni.hehehe.. tapi aku antara berpeluang jugak kawan dengan dekat nya dengan die. Hari tue die ajak makan same2 dengan kwn2 die.. 

kami mule rapat sejak die komen sal status Baba aku sakit. Mase tue aku bagaikan hilang arah kekuatan.. serius beb.. aku asyik nangis.. ternampak2 muke baba terbaring di katil ICU.. then, waras komen dekat status.. die banyak bagi kata2 semangat... memang ramai orang nasihatkan aku.. aku terima tapi waktu tue aku agak kelam kabut.. sangat2 kelam kabut. bila waras cuba hayati perasaan aku, aku agak appreciate. 

Mase bab meninggal pon, waras temankan aku sekejap dalam pukul 3 or 4 pagi.. mase uh aku dok baring kat sebelah jenazah baba.. nangis je.. ingat lagi aw.. huhuhuhu.. T_T

alhamdulilah aku dah ok sekarang.. aku hanye ingat kata2 waras.. 

"Waras bukan jenis duduk diam hani. Waras akan buat ape sahaja yang waras nak." 

Then, aku pon cube jadi seperti die. die jenis yang strong, bijak da smart! aku suka style Waras ! really2 admire his way... hope aku pon boleh jadi macam die !!! :)

 Waras.. strong n sentiasa senyum :) 
baba dalam kenangan.. 

No comments: