Monday 5 December 2011

Pergi ade yg ganti.

Salam semua.. dengan izin Allah aku berpeluang bernafas lagi hari ini.. :) senyum sahaja tanpa kata apa2.. ermm.. tapi jauh di lubuk hati ini masih merindui sang pengarang jantung yang sudah pergi meninggalkan kami.. tak apa.. i will be with u baba soon.. hopefuly can meet u baba.. >> for awhile thinking.. <<<

ok.. dalam sedih da sayu ku ini masih ade juga rasa syukur dan gembira ku.. alhamdulilah, Allah tetap memberi insan2 yg sudi menjadi teman ku walau di alam maya.. dan aku jua tidak henti untuk sentiasa memikirkan silap diri ni... (erk.. ape kaitan nye ek?? hehehe )..

semalam aku redah sesuatu benda.. yes.. she is so sweet.. aku suke kat gurl uh.. die disukai oleh teman aku ni.. hurm.. cemburu??? ade la gak cemburu tapi dengan gurl ni aku kurang sikit sebab die dengan aku agak baik dan tak kisah.. oh damn !!!! susah nak jumpe orang yang tidak kisah ni.. ye la.. kuat nye die berdepan dengan orang yang sengal macam aku.. anyway, die tahu isi hati aku dan. ermm.. die bagi semangat kat aku.. thanx ye sygg.. i love u coz u try make me calm...

dan !!! huh.. aku kuat cemburu.. dan die suke buat aku cemburu.. dan aku tak tahu kenapa.. die uh kenapa ha???? haishh.. aku xfaham... die kate "sye dah xfaham dgn awak ni" .. so why u still love me??? aku xpham arrr...ermm.... mungkin die dah cukup rase bosan ade orang macam aku kot.. patut x aku blah dari hidup die? nanti die kate aku pon same mcm orang lain sebab tinggalkan die.. tapi. weyh !!! ramai giler kot yang nak kawan dgn ko.. tangkap cintan dan segala nya.. yes i know u cant forget da past... but.. hurmm.. aku faham perasaan ko.. ko tak pernah dapat ape yg ko nak. orang yg ko sayang semua nya pergi.. tapi boleh tak jangan treat aku macam ni.. ?? sebab layanan ko ni yg wat diri ko kena balik... how lar???? ermm.. i dont know!!!!! << merapu sowg2.. beginila diri aku lau kapla manyak pusing sal lelaki yg aku giler kan tuh !!! huhuhu... pi malangnye.. die gilerkan orang lain.. sedih siot.. maklum... orang hensem nak orang yang cantik molek... nak yg perfect.. xpe2.. insyallah aku akan dapat orang sabar dgn aku.. amin>>>

tak paham?? taya faham je la... buang mase korang pi for da care person to me.. i love u.. cause let me to talk.. plus give me some advise in how to be a good person...

mungkin aku tiada jdoh dengan die.. tapi aku diberi peluang untuk jadi teman nye.. dan aku kena la belajar banyak benda lam situasi sebegini..
da things is...  SABAR.. Allah akan beri kta sesuatu yang lagi baik selepas ini.. insyallah.

No comments: