Thursday 29 December 2011

bersepah2..

Assalamualaikummm ! # jwb naaa

okei,, sekarang patutnya aku study ntuk final tapi minda comel ku ni tidak dapat proses maklumat yang cuba aku sumbatkan ni. I dont know why.. Only Allah knows why it become like this.. May He help me to be a normal person back..hehehe..

tadi, aku kacau member baik aku, die dok study aje... aku tegur kai mesej, wat bodoh.. pas uh kan.. bila tanye , " kita kacau awak ke??" die pi jawab , " X"... hak3.... memang sah menggong kan?? die atau aku?? hahah.. due2 sekali laaaaa....

sebab ??? aku dah tahu die nak study, kenapa dok pi kacau lagi kan kan kan??? dan die pulak, dah tahu tengah study, jawab lah, "saya tengah study ni, mesej lain kali boleh?? ".. ha !!! kan sonang by tue !!! haisyooo..

okei2.. mengarut lagi.. pastu aku pi la kol buah hati pengarang jantung.. YA Allah !! die punye membebel... kalau aku pakai bil la kan.. memang sah beratus2 bil aku melambung.. Nak tahu sebab ape?? sebab die NON-STOP bercakap.. a lot of idea has been evaluatee in my mind.. hahaha... die punye aktiviti banyak betul hari ni aww.. aku sampai tak dapat nak menyampuk perbualan kami... isk2.. sedih yang amat

by da way.. Aku tetap bersyukur sebab pengarang jantung ni tak bosan2 bercakap dengan aku dan sentiasa membuatku ketawa walaupun sebentar... bukan macam member aku uh... name jek pandai tapi nak buat hati orang tak sentap pon tak reti.. isk2... sakit jiwa kuh ini weyh.. hehehe

macam mane pon, aku tetap kena usaha untuk buang MALAS aku ni sebelum waktu memuncak tiba.. nanti mampus aku tak dapat catch ape2 nanti. okei.. thanx for coming here lalink !! mwuah22. wasalam.. :)

No comments: