Saturday 17 December 2011

begini ke perasaan die ek??

Salam.. nak tahu perasaan ape??? perasaa takde hati kat orang yang duduk nak kan kita.. erm..dulu aku selalu mintak aku dapat merasai perasaan die melayan aku yang duduk sengsara ni.. Akhirnya Allah mengizinkan aku merasai nya..apa jua yang die harungi dahulu, aku dah berjaya merasai nya. Sehingga kini pon. Dulu aku waktu tak tahu kenapa die buat begini, asyik marah saja.. maklumlah, perempuan macam aku ni kuat betul amarahnya.. tapi kini, semuanya aku perlahankan kerana sudah belajar memahami perasaan itu. Mostly girl yang kenal die anggap die oh perfect guy.. semuanya lah.. sampai cakap besar betull.hehehe.. part cakap besar tue kan,memang aku ketawa sorang2 je la.. ye la.. begini lah rupenya aku dahulu yang begitu kuno tak mengenali insan ini sepenuhnya. Nak kata sepenuhnya tu takla tapi agak kenal la..

Kini, aku mengenali seseorang yang menjadi diri aku.. dan serius, aku tak boleh nak terima die sebab aku rasa kalau aku layan nanti, mesti melukai hati die.. jadi, better aku diam je dan buat hal aku je.. memang die ade marah macam mane aku marahkan budak tue tapi memang aku tak boleh nak layan.. aku tak nak die rase terluka macam aku rasa dahulu ni... sakitnya hanya Allah je tahu weyh... kawan2 aku yang rasa tapi tak rasa ni hanye melihat aku yang dah macam takde kewarasan ni.. huhu..alhamdulilah, kini aku kembali jadi Hani yang comel lagi tembam..hahhahaa..

tadi pula, aku ade borak2 dengan housemate aku, Ya ampun meriah nya.. tukang pemeriahnya tue ialah aku..hahahahhaa.. sakan nya kami ketawa tapi kena topup study balik sebab banyak ilmu dah keluar dah ni... hehe.. tapi nak tahu, serius aku dah lame tak tergelak dengan gembira dengan rakan2 aku sebegini... memang saat inilah yang aku rindukan.. namun kena juga berwaspada kerana Allah menguji kita kan.. moga aku tidak lalai daripada nikmat hidup dunia yang sementara ini...

moga kita semua kembali ke sana dalam keadaan yang baik lagi beriman :)

No comments: