Tuesday 29 November 2011

dugaan datang menyapa ..

Salam.. pertama nya aku mahu nyatakan.. jika seseorang itu tidak menghadapi situasi yg aku hadapi ni memang tidak akan faham bagaimana rasa nya so, dengan mudah nya die akan ambil endah2 tak endah and they feel like WHAT??? macam benda tue such a light thing... benda biase... aku nak bagi tahu la kan.. kalau orang yang ko sayang sangat sedang nazak dan terbaring depan ko... pasti air mata ko akan mengalir unless ko takde perasaan atau ko agak kuat menghadapi nya. Paling koman ko pasti sebak sebab ITU ORANG YANG KO SAYANG ! aku memang cukup benggang bab2 macam ni.. tunggu ar saat2 dalam hidup ko nanti..pasti tak tertahan rasanya...

ok.. tue aku just lepaskan hangin aku kat orang yang aku sayang tapi bagi layanan macam ngok ! eish !

ok.. da situation is.. baba aku tenat dan baru sahaja dibedah.. bagaimana rupanya?? hanya sesiapa sahaja yang da nampak saja tahu keadaan nya... aku?? pertama kali aku melihat baba, hati ni bagai mahu menangis sepuas2 nya... aku tak percaya dengan apa yang aku lihat... baba aku kelihatan kurus sangat2... Ya Allah.. berikan kekuatan kepada nya Ya Allah. Baba yang aku kenal ialah seorang lelaki yang kuat.. tak pernah nampak selemah ini.... hanya aku seorang je yang lemah.. erm... memang ak rasa sedih...
what can i help is pray for him... i want him wake up from his pain.. baba.. we all need u baba....
hanya orang yang pernah ada ahli keluarga yang sakit sahaja faham situasi aku.. erm... hopefully aku kuat hadapi semua ni...

P/s : aku benggang dengan orang yang tak paham situasi aku ni dan tak pandai nak belajar memahami perasaan ni ! selamat merasakan perasaan ni la k!

walau bagaimana pun aku cuba hadapi dugaan yang diduga Allah ini dengan sabar dan tabah. aku tahu Allah sayang aku sekeluarga... moga kami berjaya tempuhi dugaan ini no matter what happen.

3 comments:

Leysa JL said...

ur baba need kekuatan from his daughter..be strong ya :)

hyz said...

semoga baba kamo cepat sembuh k. dan kamo jugak kena kuat hadapi segala dugaan k...

grawwrbabe. said...

terima kasih sume.. syg korang.. hope hani kuat :")