Tuesday 22 November 2011

Alhamdulilah :)

Salam.... aku agak mahu tersenyum sangat2 hari ni sebab aku masih mampu menjawab paper internet aku walaupun fikiran aku ni asyik melayang2 ke dunia khayalan ciptaan ku sendiri.. hehehe.. tapi takpela kan.. lagi satu aku rasa bersyukur jugak sebab dalam keadaan aku sunyi ni ade hadir seorang teman baru... die agak nakal tapi aku rasa die mampu buat aku tersenyum. hehee... die jadi member aku yang agak sengal.. well ! die mampu ganti dat guy larh asenye wat mase ni.. die treatment aku di samping aku berdoa kepada Allah moga aku tidak lagi jadi yang tidak diingini ini lagi... ade la orang kate, ape yang sedang berlaku kat aku ni macam TUUUTTT !!! lantak pi la.. yang pasti aku hanya mahu bersyukur yang Allah masih menarik diri ini kembali ke jalan yang benar.. dan aku tidak jadi orang yang macam tak beriman tue... memang ikut hati macam ahu mati je tapi bila kenangkan amalan yang terlampau sedikit ni.. jangan la jadi bodoh sombong kan..hurmm.. aku dulu susah sangat nak lepaskan die... tapi reaksi die buat aku cukup nampak yang aku ni terhegeh2..hahaha.. ramai dah duduk gelakkan aku tapi aku yang sedang diduga duduk bersedih dan cuba kembali ke jalan asal.. thanx pada rakan2 karib ku yang tak henti2 bersama aku.. sudi dengar bebelan aku.. melihat aku meratapi diri ni yang serba kekurangan namun aku bersyukur sebab masih ade yang lagi kurang dari aku..  bagi aku, aku rasa dugaan yang aku hadapi ni memang agak power beb.. maybe sesetenga orang boleh handle sebab mengikut kemampuan nak handle sepantas mane tapi untuk diri aku, it take time to make it stable back coz aku TAKDE BANYAK PENGALAMAN MACAM ORANG LAIN. So, aku ambil pengalaman yang ni untuk cuba move on. aku cuba tolak tepi semua problem ni dulu untuk mencapai cita2 aku.. untuk buat famili dan cikgu2 yang pernah ajar aku dulu bangga dengan diri ni.. aku hasil mereka yang sangat cemerlang rasenye. hehehe.. Jujur la.. aku agak kehilangan kawan2 baik aku sendiri.. maybe diorang nak kate pe and nak komen ape je tentang aku, komen je la.. sebab hanye Allah je tahu ape yang sedang berlaku pada diri aku.. cikgu aku sendiri aku pon ade yang tak suke aku.. it;s ok la.. im not perfect tapi for sure aku dah minta maaf.. aku sedar aku bukan mampu jadi seorang penyabar yang orang lain impikan itu... im just me... salah faham dan sebagai nya dah berlaku dan semua ini berhikmah. aku terima je.. sekurang2 nya aku masih ade kawan2 lagi la... hehehehe,... dan aku nak komen sal kawan baik aku.. beb, ko bukan sorang2.. ko ade ramai teman..awek?? hahaha.. aku dapat jawab yang berderet nak kat ko cuma ermm.. ko uh memilih sangat.. nak yang perfect je kan.. pi ikot ko la.. aku pon rase kita berdua sangat2 jauh.. bukan dari destinasi tapi dari segi hati... kita memang dah takde jodoh  lagi kan... hurmm.. aku sedih tapi aku gembira sebab aku dapat hidup aku balik dan aku harap ko hepi bila aku dah takde ni.. moga ko tak lupekan kenangan kita berdua dulu... banyak sangat kenangan kita beb.. aku sayang ko n xtahu la ko sayang aku ke tak pi hope sayang la kan..hahahhaa.. ok la.. tue je nak share to u alls..

Allah loves us !!

No comments: