Wednesday 9 November 2011

hepi for sure !

Salam.. aku banyak luangkan waktu aku dengan TIDUR... ermm.. hahaha.. fer sure not my dear.. memandangkan aku ade kucing.. so mereka lah yang menjaditeman kegemaran aku.. aku main kejar dengan kucing aku tue dan aku ade jugak bagi kucing2 aku tue makan.. rindu kat kucing2 aku tue.. sebelum ni aku kat kolej banyak tengok kucing2 kat kolej je.. pi sekarang aku tengok kucing aku sendiri.. hehehe..

Aku jugak agak gembira sebab kesayangan aku sedang diduga dengan dugaan paling besar.. ape dugaan nya tidak lah perlu diketahui la kan.. cuma aku sebagai teman rapat nya agak lega lah sedikit.. hati aku sendiri pon tak berapa tenang sepanjang nak mengetahui keputusan nya tue.. aku hanya mampu berdoa dalam hati dan ketika solat sahaja lah.,. aku yakin Allah pasti bantu hamba Nya. Memang aku dah banyak leka dengana dunia khayalan aku je sebelum ni sampai kengkawan aku dah rasa fed up sungguh nk tengok muka aku yang monyok. Reaksi mereka membuatkan aku rasa, "erk.. aku tak patut macam ni... hati mereka aku tak jage langsung sedangkan aku asyik nak jage hati orang yang tak nak pon nak jage hati aku"...
Jadi aku pon cuba belajar mengawal emosi sendiri.. alhamdulilah.. tidaklah banyak perubahan nya namun ade jugak la berubah nye tue.. aku rasa lah.. hahaha

Tentang si dia.. erm.. aku dah tak tahu die siapa lagi.. sampai adelah jugak yang tak suke dengan die dek sikap die tue. Aku sebagai teman rapat nya dah tak tahu nak buat macam mane. die pon dah besar. pernah sekali tue die cakap kat aku " yg sakit hati tue aku.. bukan kau. kau tak payah susah2 nak menyibuk la"

perh ! tertusuk jantung aku bace ayat mesej die. aku marah dan menegur tue untuk kebaikan die. die pakai kawan je dengan perempuan2 cun tue semua.. tambah lak perempuan2 tue dah tangkap cintan dah.. memang terkena lah perangkap die.. hurmm.. sedih tue tak terhingga hingga kini.. yes.. im truely sad when im remembering those words from him... it's really make me cry.. why should i take care of his heart while im being hurt deeply..

mungkin die cakap macam tue sebab die rase die dah ade life yang baru dan die tak nak ade kenangan lame dah. maybe im part of it. he dont want to see me anymore because im make him remembered his ex. I think so.

bila die dah rasa die boleh hidup.. So.. aku lepaskan die sedikir demi sedikit.. susah baii. serius susah sebab aku teramat2 lah mencintai die.. nak kate perempuan lain mencintai die??? hurmm.. bagi aku, aku lagi cintai die..n only Allah knows how much i would to sacrifice for him.. biarlah semua ni tersimpan dalam kenangan yg lalu..

kini aku berusaha lagi berpisah dengan die dan aku sedih sekarang... wuuuu.... sedih weyh.. aku selalu ade diee.. tapi aku dah takde die dah.. mesti die dah bahagia kan takde aku.. mesti die rase FREEDOM nak mampos sebab orang yg memekak kat telinga die dah blah.. orang yang selali marah2 die tak tentu pasal dah takde.. dan orang yang busy body ni dah takde lagi dah lam kamus hidup die..

azmir.. u will happy forever when im gone in ur life.. im just wanna say.. im really love u but at da same time i feel hurt.. because u deeply love to be with beautiful girl than me..

aku redah je la.. aku maybe boleh move on but serius la. aku agak lemah sedikit buat masa ni.. sangat2 lah lemah.. hanye bertenaga untuk bercakap dengan Allah je. :")

dan aku gembira kerana aku masih ade Allah :)

No comments: