Saturday 19 November 2011

Nyee quiet!

Salam semuaa.. hari ni aku duduk seorang saja kat rumah... semua housemate aku pergi kem diorang.. waaa.. sunyi nyee !!!! dah la semalam aku jadi tak normal.. erm... sentiasa diselubungi dengan kesedihan tapi redha je la.. semua ni sekejap sahaja... hehehe.. aku hanya spend mase aku tengok drama korea je.. drama MY GIRL.. aku suke watak Joo Yoo Rin. Die ceria dan pandai buat lawak sengal... aku yang tengah muncung sedih ni pon boleh tergelak dek lawak die.. ehehhe.. congratz my dear.. u get a laughed today.. then you wouldnt be upset so much..

da upset that u have been faced just a phase.. just a phase ok !!! lantak die laa.. die nye life.. die nak hancur ke.. nak berjaya ke.. nak merana kee.. kenapa aku nak kisahkan lagi kan.. aku dah selalu memperbodohkan diri aku sebab die... so.. try find urself out there ok hani tembam. !!!! chaiyok3 !!

so... semua readers.. share ur opinion bout it ok.. huhuu... saye sunyi sangat sekarang.. single girl already.

No comments: