Sunday 30 November 2014

Same

Pernah suka pada lelaki yg sama.. pernah alami dugaan yg kekdang hampir sama. Die punye instinct kena stalker tu pon kuat hahaha..

Kau tahu kan apa die?

Allah temukan aku dengan die.. Aku kuatkan hati aku utk dekat dgn die sampai aku pikir kenapa aku nak close dengan die even gaduh bagai nak rak?

Ada hikmah. Rupanya nak kami belajar sesuatu bersama2.. Berpisah.. Duduk jauh2.. alami dugaan masing2 lepas tu lapor diri dan ceritakan..
Hehehe. Benda sebenarnye nak hampir sama tapi ada la part2 yg mcm berbeza dari segi background nye kan..

Last2 kami sama2 redha dan belajar terima. Dan kami sama2 fokus dengan keluarga serta kerjaya.

Hati memasing ade kentalnya.. Diri memasing ade degilnya..

~Cume die nye gamble ikot style die dan nakal aku ikot style aku.. tapi benda yg kami putuskan adalah sama, berserah pada Yang Maha Esa.. Sabar..

2 comments:

Nur syazwani said...

ni ape pasal nak buat ayat sentap ni hah?? nk i ngs ke ape nih??huhu

grawwrbabe. said...

hahahah weyhh sengettt~ sje je jeeheheh