Friday 19 August 2011

Gud Luck baby Gurl

Salam... hari2 ku untuk minggu ni agak penuh dengan aktiviti menjadi EXAMNINER piano adik tersayang iaitu Ain.. hehehe.. kalau orang kenal die kat FB sebagai Ain Zegers... huk3.. haloo2 !! tue my sister ok.. jangan nak nakal2 dengan diee.. den belasah korang nanti....

Jadi, jumaat ni hari penting buat nyaa... aku harap die boleh buat yang terbaik memandangkan aku sudah menemani die bermain piano dari hard way ke easy way :)... insyallah dengan izin Allah die mampu buat terbaik punye tue :) 

ahakz ! aku dengan makin gembira nya ingin menyatakan juga yang aku berjaya buat KUEH APAM GULA HANGUS... dats my auntie's favouritee ! wahhh hepi betul auntie aku makan kueh tue.. die kate sedap.. hehe.. aku mampu juge buat mak cik aku yang sorang tue hepi semasa makan kueh.. maklum la.. tue sahaja mak cik paling close dengan keluarga aku..., aku dah tak de mak cik yang close dengan aku... die lah paling close n most ly laa.. die banyak bagi semangat kepada aku serta keluarga aku...

plus... selain family aku, die lah juge paling gembira bila mendengar aku dapat masuk universiti.. hehehe.. die lah pengganti arwah mak... rindu aku pada mak berkurangan sebab mak cik ku menemani diri ini..... walaupun tak same tapi mak cik aku ni agak same macam mak... gaye die bercakap dan sebagai nye.. paling penting gaya garang dieee.. ahahhahahaa... so... si Ain ni lakadalah anak die.. thats why aku close dengan Ain..

Ain dari kecil sampai die dah berumur 16 tahun bersama aku sahaja... hope dak kecik ni hepi je dan study bagus laa... she's gud in music and language meh.... kenal die, ko akan kenal new vocab english... hahahahha..menuntut ilmu berbahasa inggeris daripada si kecil ini :) giler laju die cakap.. litang pukang aku ikut dier bercakap.. tapi die akan cakap macam " u just relax n talk slowly " hehehhee..

die antara adik kecil ku yang paling aku sayang.. die jenis yang degil but serius nicee.... suke lepak dengan aku dan banyak ajar aku memacam... sume nye standard ilmu yang bergune :) ok.. dats all for gud luck entry.. dis is special fer herr baby ! mwuahh.. i love my AIN ZEGERS ! <3


No comments: