Wednesday 17 August 2011

musim kueh dan biskut :)

Salam semuaa.. waaa.. lame sudah aku tak update blog aku ni.. berhabuk??? oh no !!! hehehe.. nak tahu sebab ape??? blog aku ni dah bertukar kulit ni haa.. ritue warne merah menyala kan... so now aku letak warne lembut sedikit.. tade nak agresif sangat kan.. hehehe

ok2.. memang sekarang ni kalau kita lihat ramai orang buat kueh mueh serta biskut miskut kan?? hehehe..so... aku antara orang yang membuat kueh mueh tapi bukan nak berniaga laa tapi untuk sendiri2 saja... heheh.. selalu nye aku dok merasa kueh orang buat.. kali ni aku teringin pulak nak rase buatan sendiri..aku buat bersame abah dan akak aku.. hehehe.. seronok sangat taww.. kami bersungguh2 buat.. abah kate kalau nak buat kueh tue, kena la banyak senyum.. barulah kueh tue ade berkat kita buat kan.. hehe

alhamdulilah.. so far hidup aku serta keluarga agak gembira.. walaupun kekadang menghadapi pelbagai pancar roba tapi maklumlah tue semua dah ditetapkan Allah..memang kita kena merancang kan.. setelah merancang barulah memohon daripada Allah.. namun jika Allah sudah menetapkan sesuatu untuk kita, maka kita tak bolah nak mengubah keadaan itu kan.. urm... insyallah moga hati ini kuat mengharungi ujian hidup untuk hari mendatang... harap semua pembaca pon begitu juga ye :)

psal stdy?? not ready yet coz kena buat macam sal raya.. mcm mane pon aku tetap buat persediaan sikit demi sedikit.. moga semua berjalan dengan lancar :)

2 comments:

Soul Seeker said...

buat kuih sendiri baru ada kepuasan. nak2 kalau orang puji kuih kita buat sedap. ^_^

grawwrbabe. said...

hehe.. btol tue awak.. memang ade rase kepuasan bila kita merasa kueh buatan sndiri ni :)