Friday 31 October 2014

Random sekejap~

Ada yg kata bila bertunang, ianya menjadi ruang untuk lelaki dan perempuan itu mengenali hati budi dan merasakan keserasian antara satu sama lain. Ada juga untuk menjadi pengikat kepada pasangan tersebut.

Ramai rakan2 aku dah kahwin. Hati ni mahu tapi tahu belum bersedia. Itu semua hanya Allah saja tahu. Aku hanya nak lalui kehidupan ni sabar dan tabah.

Sejak praktikal kerja ni, benda kahwin menjadi bualan. Indahnya perkahwinan. Indahnya tu boleh dikira di saat di duga ataupun ketika bahagia. Moga setiap lapisan masyarakat yg berkahwin tabah hadapi kehidupan dalam berkahwin ni :)

Masih dalam situasi belajar. Aku tahu kemampuan aku sampai tahap mana.

Kadang2 aku lihat rakan2 aku berjaya, aku rasa bangga juga kerana aku tahu usaha mereka setimpal dengan apa yg mereka mahukan.

Aku? ~ hurm biar Allah je yg tahu ~:)

No comments: