Friday 31 October 2014

Allah dah kata kan?

Menangis baca ayat ni. Betapa sygnya Allah kat kita kan. Memacam dugaan dalam hidup ni tapi tak boleh salahkan sesiapa kerana kekdang dugaan tu datang kerana diri ni sendiri dan juga disebabkan hikmah kekuatan buat diri kita.

Jujur la. Aku rindu kat abah. Rindu ni nak ku sampaikan tapi bonding tu buat aku rasa, hurmm.. entah la. 

Nasib la praktikal aku ni ada yg mahu bimbing aku. 

Malah ada juga yg mendekati aku serta mahu menjadikan aku tempat meluahkan perasaan. Bila dengar, Allah kuatnya dugaan mu. Mungkin bersesuaian dengan kemampuan diri die mungkin. Allah dah kata kt atas kan? Husnuzon.~

Serius, nikmat diduga sangat manis walaupun ketika menghadapinya terasa pedih. Ko akan rasa betapa besarnya cinta Allah buat ko. Sedangkan ko sudah hancurkan diri ke lembah yg begitu hina. Namun Allah tetap sayangkan ko. Malu? Jangan, berdepan la dengan kenyataan ini dan teruskan perjuangan. 

Aku nak dekat dengan Allah. Aku nak jadi tegas. Nak sangat ~!!!!

No comments: