Monday 30 January 2012

:) Jalan..

Assalamualaikum.. huh.. Aku tengah geram dengan Mr A aku.. huh !!!! Kenapa aku sabar dengan die??? Well da answer is only one. Love. I am too love him. Aku tak tahu kenapa sekarang dah start sayang die macm dulu .What had make me be strong to love him back like before. Aku baru jek nak membiarkan die bahagia tapi aku masih lagi tak melepaskan dia. Hope aku ade kekuatan lagi. I want to become strong like EYa !!!!! my sister strong giler... strong dalam mencintai Amer nye.. Aku?? nak gak strong mencintai Si dia.. YEs.. memang aku sayang die. huh... i dont care.. nak gak sayang die.. wek3. hehe

Ok2.. tetbe ak cakap pasal hati ni kan.. hurmm.. Aku baru pas balik dari Rembau..hehehe. Aku bertandang ke rumah mama tercinta... windoo sangat kat mama. Dapat jumpe Eya dan Adik Nani.. Oh Allah. aku teringat kat arwah BAba.. i love baba so much. Kalau sebelum ni, bila aku balik je, mesti riuh rumah tue sebab baba duduk menyakat aku saje.. tapi kini sudah tidak kedengaran lagi suara baba.. i miss him so much.... i will present u Ayat2 al-Quran soon baba. mwuahhh :)

Sebelum menjejakkan kaki ke Rembau, terdahulunya aku pergi ke Bagan Lalang , Sepang... Woaa.. Aku mula rasa geram melihat tempat penginapan Sepang Gold Coast tue.. Haiyooo.. aku nak masuk tapi tak dapat.. Pak guard kat situ kate " FULL ALREADY MAM"
 OHHH !!!! howcome??? sebab raya cina kah??? okae2.. i have to admit yang tempat tue dah penuh sebab dah kena booked kan .. huhuh... Anyway.. aku agak proud sebab aku selalu gak la sampai kat tempat tue walaupun tak dapat masuk but hey !!! Insyallah mane tahu aku dapat masuk kan.. hehehe.. kena berusaha gigih untuk berjaya and i hope can bring my beloved dad and mama masuk sane.. cuti lame2 maaa. :)

No matter what, aku tetap rasa alhamdulilah hepi :) walaupun kawan2 makin jauh dan "hilang" ... huhu.. it's okay... Dunia ni bukan kecil kan. Kita boleh dapat kawan2 di merata2 tempat. I hope i can get more laaa. :)
but now, aku memang rindu my Azmir Osman.. My beloved person. Only him. Hanye die cinta hati sekarang ni. Berangan ke ape ke, aku tetap cintakan die. Aku harap die bahagia dan kuat di mana jua die berada. BAik atau buruk, aku tetap sayang :)

hehehee... mwuahh.. i love my blog :)

Aku di mana juaa :)

No comments: