Wednesday 25 January 2012

Adik.

Here there are.. hehehe.. Assalamualaikum. Haa...Siapakah gerangan di atas ni ye. Si comel pakai spec ni ialah Sara. My lovely sister. Paling manjalah dengan aku. hehehe.. Ni mase aku jumpe die di KL. Die on the way nak balik Ipoh. Die sekarang study di Politeknik di Ipoh. Memang die akan rajin turun KL jika mahu pulang ke kampungnya.

Hehe , da mos funniest kan.. mase n kitorang kat Petaling Street. Aku tak pernah aw sampai ke Petaling Streets. Memang macam kuno habis la muke aku kan. hahaha., Die ni la yang pimpin aku ke mane die nak. Sambil2 tue die belikan topi Angry Bird untuk adik comel die.. hehehe. aku tukang pilihkan.

Mase ni aku keluar memang semata2 nak jumpe die. Sebab waktu aku balik rumah, die pon balik ke kampung nye tapi kami tak dapat jumpe.. waaa.. die punye merajuk.. Mak oiii.. then aku pujuk la kesayangan aku ni lek lok. then ok dan die ajak jumpe agi.. hehehe.. then i keep my promise to her.. windoo die sangat2. Even kenal tak lame mane but memang aku rasa macam da sayang die sangat2.. hehehe.. mwuah.. sayang Sarah !

No comments: