Wednesday 11 September 2013

Promote bedak sejuk. :)

Assalamualaikum.. Yeah aku baru dapat buat entry baru.. Dah ramai pakai bedak sejuk Tanaka en? Well.. aku baru pakai.. tapi rasanya elok sebab muke kurang berminyak. Konsep die sama je dgn bedak sejuk biase cume ade cmpuran lemon, krim dan rose. Stiap satu cmpuran tue ade fungsi masing2. Masalah penuaan ke, jerawat ke, lembapan ke semua ade.

 Aku pakai yg campur dgn lemon. Harge die pon xde la mencucuk darah en.. So, member dekat pon ade jual.. senang la nak dptkan bedak tue.. ade pulak yg nak beli kt aku.. Anyway, aku boleh dapatkan sebab ramai yg jualkan.. insyallah aku cube :)

Well, sem ni aku duduk rumah sewa.. nak cuba experience duduk rumah sewa mcm ne kan.. Hopefully semua nye berjalan dgn lancar.. raya kali ni da puas ikot mak cik aku jalan2.. ikot kawan dan sedara mara semua. :)

Ada je member2 aku da mula berkahwin dan sebagainye.. Oh~ Aku terasa jeles hehehe.. sebab aku nampak mereka mampu dan yakin mengharungi kehidupan yg baru :) Harap aku ade peluang ehhehe..
 meh aku share something utk teladan hidup kita semua hehee



No comments: