Thursday 7 July 2011

Need You Now


Picture perfect memories,Scattered all around the floor.Reaching for the phone cause, I cant fight it anymore.And I wonder if I ever cross your mind.For me it happens all the time.Its a quarter after one, Im all alone and I need you now.Said I wouldnt come, but I lost all control and I need you now.And I dont know how I can do without, I just need you now.
Another shot of whiskey, cant stop looking at the door.Wishing youd come sweeping in the way you did before.And I wonder if I ever cross your mind.For me it happens all the time.
Its a quarter after one, Im a little drunk,And I need you now.Said I wouldnt call but I lost all control and I need you now.And I dont know how I can do without, I just need you now.
Yes Id rather hurt than feel nothing at all.Its a quarter after one, Im all alone and I need you now.And I said I wouldnt call but Im a little drunk and I need you now.And I dont know how I can do without, I just need you now.I just need you now.Oh baby I need you now. Lady Antebellum Need You Now
saat aku memerlukan kau.. kau makin jauh.. makin baik namun aku??? makin ape??? bila duduk sendirian mengenangkan kisah kita dulu.. aku akan menangiss.. sungguh.. aku tak sanggup kehilangan kau beb tapi kalau kau nak pergi jugak.. apa kan daya..urmmm... aku harap kau okay je kat sana... walapun hati ni marah menggunung mengalahkan gunung everest tue tapi aku tetap sayang kau.. hampir setahun kita bersama.. dugaan ni akhir nye diturunkan Allah buat kita berdua... adakah kita berdua kuat menghadapi nya??? aku sedar aku lemah sikit daalam hal macam ni. maklum la aku manusia biasa tapi aku harus jugak lawan semua ni sebab aku ade akal kan ?? kena belajar dari kesilapan sendiri... kau tahu tak??? sekarang ni yang betul2 temankan aku time aku senget ni adalah si azmir uh.. kau kenal kan??? aku dan die same2 senget dah ni... pi die lagi terror.. die pandai handle emosi die.. pi aku mane pandai..,.. sebab aku pon litang pukang dah sekarang sejak aku dah dapat dugaan giler uh !! oh damn laa.. hope aku makin pulih... thanx sangat2 kat azmir sebab die sahaja member yang tak henti2 melayan kerenah aku.. die jek yang tahan beb... majoriti member aku dah blah dah sebab aku ni kasar kot... nasib la azmir tue lelaki ... ye laa.. most of da gurls cabut! hahaha... gurl yang tahan adalah si una. feyra, naziera dan eyaaaaaaaaaaaa !!! hahaha. adik kesayangan aku.. pi aku nak stop wat die dengar luahan aku sebab die pon penat dengan dugaan die sendiri.. hope aku boleh bernafas sendirian lepas ni ... oh.. aku semakin hilang... Lan... aku perlukan kau... lan... kau tahu tak akak aku kate aku semakin slow.. oh sayang... kalau kau ade.. aku mesti akan sentiase tersenyum maca kambing betina yang comelll.. !!! hahahaa... opsss... aku kutuk diri aku sendiri ke??? hehehe.. okay2.. aku sudah start sewel... erkk.... 

aku doakan member aku yang sedang hangat bercinta iaitu epah dan yazid bahagia.. haha.. actually aku tengokdiorang dah makin bahagia mengalahkan pasangan suami isteri beb.. anyway dats nice.. memang aku kutuk si epah uh but no doubt abou her strong lah kan... hahaha.. walaupun die pon dah benci aku pi aku tak kisah la.... die pon ade ramai kawan.. die still pikir aku nak rampas balak die doe.. haha.. biar lah.. yang penting aku hanye nak kawan jee.. dan aku TAK CILOK pon.. sebab pe.. sebab aku anggap die kawan dan aku anggap si yazid uh kawan baik jek.. well yazid agak understanding kot... huu.. hope dak due orang uh bahagia sampai bile2 lah kan...

errmm... aku sekarang dok merindukan si nazira... jauh bebenar die pi ke johor nun sane... urmm.. die lah yang suke marah aku directly doe... so miracle die uh. lagi sorang si feyra... hahhaa. tapi feyra lagi beradab sopan dan aku suke cara die tegur aku... tak de la rasa tamparan bahasa kurang ajar aku sebab aku ni tak suke orang cakap pedas je kat aku sebab hey !!! aku pon ade jugak mulut pedas neyh.. berkaliber jugak nak tembak balik pi jika orang yang nak tegur aku dengan baik.. hehehe.. aku terima juga... dan aku sendiri pon sedar aku buat silap beb :)

and last.. aku harap Lan buat keputusan yang baik untuk die la.. takpe la tak pikirkan diri aku sebab aku ni boleh hidup lagi.. cume kekadang sedih2 tue ade la jugak.. normal la kan.... pi aku heran sangat2. kalau aku sedih, takde pon kurus macam sesetengah gurl2 lain uh.. HAHAHAHAHAHHAHAAHA.. siot kan aku?? hahaha.. aku memang nak jadi macam diorang.. nampak cengkung sebab pipi aku ni tembam bebenarrrr !!!!! oh no !!! hahahahaa.. okay2.. sampai sini je lah aku nak bebel k.. k salam :)


No comments: