Saturday 16 July 2011

Gempa Gempitaaa !

Salam... setelah memperoleh berita yang sungguh menenangkan jiwa ku.. hehehe. Ya Allah aku bersyukur sgt2..usaha aku yang tak seberapa ni berhasil juga Ya Allah.. terima kasih sgt2.. :)

aku nak ucapkan terima kasih kepada member2 aku yang sudi tegur aku apabila aku sudah tersasar dalam dunia ku sendiri.. dan kepada yang tak suka aku tue pon thanx jugak.. sebab korang walaupun marah dan maybe tak nak maafkan aku ni, telah direct marah aku dan serba sedikit aku nampak keburukan diri aku dan insyallah aku akan cuba perbaiki kesilapan diri. thanx kepada Saripah.. antara kawan aku yang aku masih sayang pi die dah benci aku dah ... xpe la.. it;s ok la.. macam mane pon ko masih nak doakan sesuatu ntuk aku.. susah nak dapat orang doakan kita tak kisah buruk ke baik.. Allah saja lah yang berhak menghukum aku.. aku terima hukuman Nya kerana aku tahu aku silap.. yang pentinng aku nak ko tahu yang aku doakan ko bahagia je.... 

gempa gempita???? oh okay... jauh lari aku nye intro tue dari tajuk actually.. anyway.. kecoh rumah aku bila tengok Liverpool dan Malaysia berlawan.. hehehehe... pi aku tetap bangga sebab Malaysia mampu jaringkan 3 KALI GOL  beb. !!! hahaha... dulu nak lawan dengan Chelsea giler susah nak jaring lebih dari satu maa.. aku memang bangga dengan pemain Malaysiaa.... hehehe... berserabut kesayangan aku si AZMIR bercakap pasal bola... die macam abang2 aku dah dok bercakap sajeee... hehe.. anyway, member baik aku tue dah kiranya kembali senyum rase nye laa.. ngeee.. gempak cakap dengan die pasal bolaaa !

andd.. urmmm.. aku rindu kat seseorang laa.. i dont know.. urmm.. moga bila aku dah masuk belajar ni nanti, aku mampu kembali sibuk dengan hidup sendiri laa... and aku rasa sangat2 suke sebab aku mampu membuatkan ABAH, ALONG, AKAK DAN ANGAH SERTA ARWAH MAK tersenyum bila aku berpeluang masuk ke Universiti ini... 

kepada rakan2 form 6 yang berjaya masuk 1st intake ni.. tahniaah ! giler proud dengan u guys.. ramai dapat UITM, UUM, dan hanye seorang dapat kat UM dan UTM.

bagi rakan2 aku yang lain, tak dapat 1st intake bukan sebab korang fail or ape..pi kemungkinan terlampau ramai dan mungkin ade yang tak mengikut markah kursus yang korang nak.. hope korang dapat masuk universiti bersama kami ok ! 

alhamdulilah aku kembali ceria seperti dulu !!! thanx Allah !!! 


No comments: