Saturday 9 April 2011

hepi :)

Salam... hehe.at last ade jugak tajuk HEPI kan?? well... memang alhamdulilah la... menyendiri.. berdoa... mengingati Ilahi... kepada -Nya aku memohon keampunan... memang hati tak tenang tadi tapi bila sentiasa ingat pada Allah.. syukur.. sikit demi sedikt aku menjadi legaa...

bagaimana dengan kerja??? alhamdulilah.ramai pelanggan nya yang mahu membeli.. :).. moga Allah sentiasa memberi rahmat kepada hamba2 nya yang berusaha mendekati Mu... :)

aha !!! aku dapat fon !! dari adik kesayangan aku.. si Eya... well2.!!! die da dapat blackberry die.. hahaha.. hepi la die... aku?? hepi sebab boleh dapat no CELCOM... hehehe.. at last.. aku actually fobia sebab name aku kononnya nak di "blacklist" sebb aku salah gunakan no celcom yang bil punye.. omg ! bukan aku la yang guna celcom post paid !!!!! argh !!! tension2 !!!... so.. aku nak guna prepaid !!!! yeah !

leka nak adjust ntuk celcom tue... ahhhh !!!.. tension sedikit jek sebb masih tak boleh nak buat Xpax... yaks ! asyik tergendala je... ape la.. ramai sangat ke guna celcom tue ha??? haiyak !

ok2.. relax la hani doll !!!... kan ko dah ada yang tercinta... kesabarn suatu bonus buatmu sayang.. hehhee.ok2.. ok la.. mao tidow.. tata korang semua !!!! i love my baby and friends !

No comments: