Sunday 27 March 2011

perit nya

Salam :(
minggu ni aku sentiasa diselebungi kesedihan.. keje yang full.. tambah lak dengan ragam balak aku.. memang dugaan yg besar.. perangai die macam tak bagi aku keyakinan ntuk dapat hidup tenang bersama..bila dah jadi macam uh kan.. aku terkenang mak dan abah.. abah aku ok je sekarang aw.. even mak aku dah meninggal selama 7 tahun...tapi abah tak pernah nak cari orang lain...abah baik sangat.. bila mak nak kerja.. abah bagi mak sokongan...

aku nak semua ni dialami oleh aku :"( kan tadi aku cerita sal arwah mak.. aku sedih la... aku nanges lagi :"( ... mase mak pergi, aku macam giler sedih.. macam dah tak ada tenaga aw.. rasa macam tiada sesiapa tempat aku bermanjee.. now aku manje dengan abah... andai abah dipanggil kembali ke sana.. bagaimana aku nak hidup???? aku nak manje dengan siapa??? ada ke manusia yang jujur nak sayang kan aku... ada ke??? sanggup ke layan aku macam abah aku layan aku??? beb.. tyme aku sakit, abah urut kepala aku.. abes lepas ni siapa nak urut kepala aku lau aku sakit?????

:"(  :"(  :"(  :"( Lan sayang aku ke??? kalau sayang aku, kenapa mesti marah aku??? kenapa ragi diri aku?? kenapa tak mahu sokong aku untuk berdikari??? kenapaaaa??? aku dah sayang Lan aw.. dulu aku sayang jemir.. tapi Lan dah ganti tempat jemir... aku fikir Lan jeee... kenapa bila aku dah sayang, orang layan aku macam ni??? bila aku dah pergi baru la nak cari balik.... kata tak mahu aku sakit tapi buat benda yang mampu aku sakit... ko dah tahu kan aku ni makin kuat sakit... masih lagi buat aku macam ni... aku dah mintak maaf da.. jika aku nak curang, dah lame aku stop contact ko.. dah lame aku diam jeeeee... nak buat apa aku mesej ko kalau aku dah ada orang lain??? tak ada faedah nya lah !... ni, bagaikan 24 jam aku mesej ko.. aku bukan nak apa pon.. aku kerja sebab nak simpan duit dalam bank.. ingat aku orang senang ke?? ingat bapak aku uh Dato' ke??? ke ahli perniagaan??? kalau die kaya, buat apa aku kerja??? walau pun abang2 aku dah kerja tapi dieorang masih perlukan duit untuk masa depan diorang... bukan setiap mase nak bagi aku duit... aku bukan jenis kikis duit orang !

alangkah sedih nya aku... aku sedih... aku tak mahu kehilangan orang yang aku sayang.. especially Abah... abah orang yang paling aku sayang di dunia ni... abah tak pernah pukul aku.. tak pernah herdik aku, tak pernah tengking, tak pernah soal siasat semacam polis... abah jenis yang baik... baik dan sabar...

bila la die nak paham ye?? jika die teruskan gak perangai dier ni, aku memang dah tawar hati.. aku sanggup abadikan diri dengan Allah je dari cari lelaki... sebab belum tentu orang mampu gantikan tempat abah... 1001 manusia pon belum tentu ada.. sebab manusia sekarang lain2 hati nya...

aku arap aku tabah hadapi dugaan ni... korang yang kenal aku.. lau korang nak tahu.. aku dah makin kuat nangis.. dah kurang makan.. dah makin tak sihat.. dah tak seceria dulu.. aku dah bukan hani yang dulu... aku dah jadi orang lain.. betul cakap cikgu aku dulu.. aku dah jadi orang lain... :"(

air mata ni lah peneman aku sekarang.. dah tiada siapa yang mampu menemani aku... aku keseorangan :"(

T_T aku sayan abah... aku nak orang yan jadi suami aku macam abah aku.. kalau tak ada.. memang aku akan menyendiri jeeeeeeeee...

aku akan fokus belajar dan kerja.. biar lah aku menderita sorang2 :(

No comments: